Cookie

poniedziałek, 7 września 2015

UWAGAAA Same dobre newsy!!!!

 Witam wszystkie moje kochane misie pysie :D Mam dla Was kilka ważnych informacji! Otóż:

1) ZDAŁAM  MATEMATYKĘ!!!! <3


2) W końcu wracają regularne rozdziały! HURRAAAY!!!!


3) Prawdopodobnie w tym tygodniu opublikuję już 30 rozdział!!! (chcecie już w czwarteczek? :D)


4) DZIĘKUJĘ WAM ZA WSZYSTKIE WYŚWIETLENIA! KOCHAM WAS BARDZO MOCNO I GDYBY NIE WY JUŻ DAWNO USUNĘŁABYM TEN BLOG :* WIEEELKIE SERCE DLA WAS :****** <3

P.S. Czy chcecie jakąś grupkę na fb żeby się integrować i poznawać? Jakieś aski i inne social media? Nie jestem tylko pisarką ale i muzykiem, chcecie mnie poznać od innej strony? KOMENTUJCIE! :*

2 komentarze:

  1. Witam!
    Ja już Cię znam chyba z każdej strony, ojeju! XD
    Wrzucaj jak najszybciej i najwięcej.
    Jeszcze raz gratki co do matmy.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)
    Michael Jackson Stories http://michaeljackson-opowiadania.blogspot.com/
    Alex ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. AAAAAAAAAAA!!!! Ty żyjesz! O matko jestem tak szczęśliwa, że nie wiem, co robię. Gratki gratki i jeszcze raz gratki! Kocham twojego bloga.
    Czekam <3

    OdpowiedzUsuń